Μαίρη Βότσικα - Αναστατώνει

Όνομα : Μαίρη

Επίθετο: Βότσικα 

Ζώδιο :Λέων

Σπουδές : Μηχανολόγος μηχανικός

Ενδιαφέροντα : Σχέδιο, ζωγραφική, shopping

Στόχος – Φιλοδοξίες : Να...

επιτυγχάνω τους πιο δύσκολους στόχους του μυαλού μου

Στιγμή αδυναμίας : Ο θάνατος του πιο αγαπημένου μου προσώπου


Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Ελεύθερη

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Φυσικά και υπάρχει παντού...σε ένα βλέμμα, σε μια κίνηση, μια λέξη, αρκεί να έχεις την αντίληψη να το αποκωδικοποιήσεις.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Το πιο όμορφο φλερτ που θεωρώ εγώ πως μπορεί να γίνει, δεν μου το έχει κάνει κανείς ως τώρα.

Το ιδανικό αρσενικό : Ευγενικός, γενναιόδωρος συναισθηματικά και με πολύ πολύ χιούμορ.

Έχεις 3 ευχές: Να έχω πάντα δίπλα μου ανθρώπους που μου προσφέρουν ανιδιοτελή αγάπη, να αγαπάμε και να σεβόμαστε τον εαυτό μας, να ζούμε σαν να μην υπάρχει αύριο!

Αγαπημένη ταινία : Οι θρύλοι του πάθους

Στέκι : Βαριέμαι πολύ εύκολα και θέλω συνεχώς να αλλάζω παρατάσεις.

Αξεσουάρ : Ένα ασημένιο βραχιόλι δώρο αγαπημένου μου προσώπου που δε βγαίνει ποτέ από πάνω μου

Ταξίδι : Μαϊάμι

Καλή και κακή συνήθεια : Καλή, Μαζεύω όλα τα αδέσποτα που μπορεί να βρεθούν στο δρόμο μου. Κακή, θεωρώ πως πάντα έχω δίκιο

Facebook name : Mary Votsika

Twitter: Mary Votsika
Instagram...mary_votsika_

Σχόλια