Αγγελική Κόνσολα - Πρότυπο θηλυκού

Όνομα : Αγγελική

Επίθετο: Κόνσολα

Ζώδιο : Σκορπιός

Σπουδές :Αισθητική και κοσμητολογία

Ενδιαφέροντα : Φωτογραφία, ταξίδια, χορός και Η γυμναστική που είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου.

Στόχος – Φιλοδοξίες : Επιτυχία σε...

προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο

Και τώρα: Εργάζεται στο Paloma Wine Beer Restaurant

Στιγμή αδυναμίας : Απογοήτευση

Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Σε σχέση

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπάρχει ακόμα φλερτ με αλλά μέσα δυστυχώς η ευτυχώς. Σπανίζει όμως !

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Να μου αφήσουν ραβασάκι στο καθρέφτη του αυτοκινήτου μου .

Το ιδανικό αρσενικό : Ευγενικός, δοτικος, με ωραίο χαμόγελο

Έχεις 3 ευχές: Να υπάρχει υγεία σε όλο το κόσμο, αγάπη, και επικοινωνία .

Αγαπημένη ταινία : Το πράσινο μίλι .

Στέκι : Πάω παντού

Αξεσουάρ : Τσάντα και παπούτσι!!

Ταξίδι : Rome

Καλή και κακή συνήθεια : Καλή συνήθεια χμ ...συνηθίζω να είμαι σταθερή όταν με ικανοποιεί κάτι είτε είναι καφές, φαγητό, άνθρωποι κλπ. Κακή συνήθεια, είμαι λίγο ακατάστατη με τα ρούχα μου ..

Facebook name : Aggelikh Konsola

Instagram : Aggeliki_cons

 

Σχόλια