Βασιλική Σταυροπούλου - Η σέξι δασκάλα χορού

 
Όνομα : Βασιλική

Επίθετο: Σταυροπούλου

Ζώδιο : Ιχθύς

Σπουδές : Δασκάλα Latin χορών

Ενδιαφέροντα : Μουσική - χορός - φωτογραφία

Στόχος – Φιλοδοξίες :Στο σήμερα. Δεν έχω καμιά φιλοδοξία. Πρέπει να πάω τον χρόνο πίσω όταν είχα πετύχει με μεγάλη προσπάθεια και επιμονή. Να θυμηθώ όλα τα συναισθήματα, τις εικόνες και τους ήχους που βίωσα εκείνη την περίοδο. Αυτό θα με κάνει να...

βάλω νέους στόχους και να τους πετύχω γιατί μπορώ!

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Μου αρέσει η ησυχία, αλλά δεν είμαι καθόλου ντροπαλή. Ξέρω ακριβώς ποια είμαι χωρίς να χρειάζομαι κομπλιμέντα ή έγκριση από κανέναν. Εχω μεγάλη διαίσθηση και πάντα εμπιστεύομαι το ένστικτο μου. Η προσωπικότητα μου είναι αρκετά χαλαρή και μπορώ να περάσω αρκετό χρόνο στην ησυχία χωρίς να κάνω τίποτα.

Και τώρα : 15μερες στο κρεβάτι με σπασμένο πόδι το μόνο που κάνω είναι να κλαίω να γκρινιάζω και να ταλαιπωρώ τους γύρω μου. Ζητώ συγνώμη για αυτό

Στιγμή αδυναμίας : Μια αδυναμία μου είναι το να το βάζω στα πόδια...στα εμπόδια κ στις δυσκολίες .. Κάτι που σιγά σιγά θεωρώ πως έχω αρχίσει να βελτιώνω.


Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Εγώ νιώθω ότι έχει χαθεί το φλερτ με την έννοια τη ρομαντική. Είναι φθηνό αυτό που γίνεται σήμερα. Με την τεχνολογία πλέον είναι πολύ εύκολο να στείλω ένα μήνυμα όπου θέλω, και δυσκολεύομαι να ρισκάρω στο τι θα γίνει μετά. Δε θα μιλήσω τόσο εύκολα από κοντά. Πλέον, με τα emoticons στις διάφορες εφαρμογές, υποδηλώνουμε το συναίσθημά μας.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Θα μου επιτρέψεις να μην πω

Το ιδανικό αρσενικό : Πιστός - ευγενικός-ρομαντικός - έξυπνος και εργατικός


Έχεις 3 ευχές: 1η ευχή: Να Ξανάβλεπα ανθρώπους μου που έχουν φύγει από την ζωή.

2η ευχή: Υγεία. Ας μην υπάρξουν άλλοι άρρωστοι άνθρωποι. Ας μην υπάρξουν άλλα άρρωστα παιδιά. 3η ευχή: να μπορούσαν να πραγματοποιηθούν όλες οι ευχές του γιου μου στην ζωή του.

Αγαπημένη ταινία :το Ημερολόγιο

Στέκι : Το σπίτι μου

Αξεσουάρ : Το κινητό μου


Ταξίδι : Οπουδήποτε, ένα ταξίδι είναι πάντα ένα ταξίδι!


Καλή και κακή συνήθεια : Να νοιάζομαι για τα πάντα, να αγχώνομαι για τα πάντα.

Facebook name : vasia stavropoulou

Instagram :vasia_stavropoulou




Σχόλια