Νικόλ Βουλγαράκη - Εντυπωσιακή και δηλώνει σπάταλη

Όνομα : Νικόλ

Επίθετο: Βουλγαράκη

Ζώδιο : Καρκίνος με σκορπιό

Σπουδές : Δούλευα από μικρή όποτε δεν ασχολήθηκα με σπουδές, προς το παρόν. Θα με ενδιέφερε όμως το σχέδιο μόδας

Ενδιαφέροντα : Χορός, Πολεμικές τέχνες, μόδα, μαγειρική, online shopping

Στόχος – Φιλοδοξίες : Θα ήθελα να ανοίξω μια δική μου επιχείρηση στο μέλλον και να...

κάνω μια μεγάλη οικογένεια.

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Δυναμική, Σπάταλη, Οξύθυμη, Λογική

Στιγμή αδυναμίας : Οι άνθρωποι που πεινάνε και τα αδέσποτα ζώα.

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Φλερτ φυσικά υπάρχει απλά δεν υπάρχει η σωστή προσέγγιση.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Πιστεύω δεν έχει υπάρξει ακόμα το καλύτερο φλερτ ή δεν το θυμάμαι. Τα περισσότερα ήταν κυρίως αστεία ή αναμενόμενα.

Το ιδανικό αρσενικό : Ένας άντρας να πατάει στα πόδια του, να τιμάει το λόγο του, να σέβεται τις γυναίκες και να νιώθεις ασφάλεια δίπλα του.

Έχεις 3 ευχές: Υγεία, Αγάπη, Λεφτά για όλους.

Αγαπημένη ταινία : Οτιδήποτε τρόμου.

Στέκι : Όχι κάποιο συγκεκριμένο. Προτιμώ να συχνάζω σε κοκτέιλ μπαρ στα Βόρεια Προάστια.

Αξεσουάρ : Το κινητό μου και ενυδατικά κραγιόν. Δε ζω χωρίς αυτά.

Ταξίδι : Το όνειρο μου είναι να ταξιδέψω στις Μαλδίβες αλλά αγαπημένος μου προορισμός θα είναι πάντα η Κρήτη!

Καλή και κακή συνήθεια : Είμαι πάντα τίμια στις εξηγήσεις μου και λέω τα πράγματα όπως έχουν face to face. Κακή συνήθεια εδώ και πολλά χρόνια δυστυχώς είναι ότι ξεχνάω να ξεβαφτώ το βράδυ πριν κοιμηθώ (οι γυναίκες θα καταλάβουν)

Facebook: Νικόλ Βκ.

Instagram: nycolle_vk

Σχόλια