Αθηνά Χρυσαντίδου - Η σέξι τραγουδίστρια - Βίντεο

Όνομα : Αθηνά

Επίθετο: Χρυσαντίδου

Ζώδιο : Ιχθύες

Σπουδές : Τουριστικά

Ενδιαφέροντα : Τραγούδι, Παρουσίαση

Στόχος – Φιλοδοξίες : Στόχος μου είναι να καταφέρω όλα μου τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα.

Περιέγραψε μας με λίγα λόγια την προσωπικότητα σου: Είμαι αρκετά...

ευαίσθητη αλλά παράλληλα και πολύ δυναμική. Δεν μου αρέσει το ψέμα και το χειρότερο μου είναι η διπροσωπία.

Και τώρα : Τώρα ασχολούμαι με το τραγούδι και έχω μια δική μου σειρά ρούχων. (https://www.instagram.com/flairfashion_by_athina/

Στιγμή αδυναμίας : Μια από τις πολλές στιγμές αδυναμίας ήταν όταν έχασα έναν πολύ δικό μου φίλο από ένα τροχαίο.

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Στην εποχή μας δυστυχώς πλέον το φλερτ έχει μειωθεί αρκετά. Οι άντρες πλέον περιμένουν από την γυναίκα να κάνει την κίνηση και φέρονται σαν να έχουν αλλάξει οι ρόλοι.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Το καλύτερο φλερτ που μου έχουν κάνει ήταν όταν μου αφιέρωσαν ένα τραγούδι.

Το ιδανικό αρσενικό : Ένας δυνατός άντρας με ξεκάθαρες πράξεις και λόγια, να έχει χιούμορ, να είναι ευαίσθητος αλλά και παράλληλα δυναμικός. Χαρακτηριστικά να είναι ανοιχτός στα χρώματα.

Έχεις 3 ευχές: 1 ευχή να είναι οι οικογένεια μου και όσους αγαπώ αυτούς τους λίγους και καλούς να είναι πάντα υγιείς

2 ευχή όλα τα παιδιά στον κόσμο να μην πεινάσουν ποτέ ξανά

3 ευχή να καταφέρω να κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα και να είμαι περήφανη για αυτά!

Αγαπημένη ταινία : Titanic

Στέκι : Συχνάζω Γλυφάδα, Κολωνάκι, παραλιακά γενικά

Ταξίδι : Έχω κάνει αρκετά ταξίδια αλλά το επόμενο με το καλό θα ήθελα να είναι στο Παρίσι

Καλή και κακή συνήθεια : Καλή συνήθεια γυμνάζομαι αρκετά

Facebook name : Athina Xrisantidou

Instagram : Athina Xrisantidou


Tik Tok : Athina Xrisantidou

Σχόλια