Ίσσαρη Σοφία - Στο επίθετο θηλυκό ο Μπαμπινιώτης θα έβαζε την φωτογραφία της

Όνομα : Ίσσαρη

Επίθετο: Σοφία

Ζώδιο : Κριός

Σπουδές : Διοίκηση Επιχειρήσεων Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

Ενδιαφέροντα : Φωτογραφίες, τρέξιμο, ελεύθερος χρόνος μόνο για φίλους

Στιγμή αδυναμίας : Η...

αδικία όταν συμβαίνει γύρω μου και έντονα

Ελεύθερη – Δεσμευμένη :... Ελεύθερος είναι όποιος ζει για να αγαπάει και εγώ το ζω πολύ αυτό το συναίσθημα... Άρα ελεύθερη!

Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Υπάρχει πολύ φλερτ ειδικά αυτήν την εποχή που χαλαρώνεις λίγο γίνεται εντονότερο.

Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: Μου αρέσει η ευγένεια, όταν σε προκαλεί ευγενικά ο άλλος τότε είναι το καλύτερο μου. Κάτι που μου είχε συμβεί στο παρελθόν είναι να μου φέρουν μια ανθοδέσμη στη δουλειά. Κλασικό αλλά ότι πιο κομψό και ευγενικό μπορεί να κάνει κάποιος!

Το ιδανικό αρσενικό : Ιδανικό αρσενικό λοιπόν δεν υπάρχει. Το θέμα είναι πόσο αγάπη και τι τρόπους έχεις πάρει απ την οικογένειά σου. Αν πρέπει να χαρακτηρίσω θα μιλήσω για τον ιδανικό άνθρωπο και όχι συγκεκριμένα για τον άνδρα! Αυτός είναι ευγενικός, ειλικρινής, ντόμπρος και να προσέχει την εμφάνισή του! Μου αρέσουν οι άνθρωποι που είναι ακοπλεξάριστοι με αυτοπεποίθηση


Έχεις 3 ευχές: 1η ευχή Να μην σταματήσω να αυτοβελτιώνομαι. 2η Να μπορέσω να πραγματοποιήσω τα όνειρα μου και 3η να έχει υγεία όλη μου η οικογένεια


Αγαπημένη ταινία : Νομίζω ότι είναι ο καλύτερος τρόπος α τελειώνεις την μέρα σου! Μπορεί να δω σειρές με 5 σεζόν σε μια εβδομάδα. Ωστόσο ξεχωρίζω και κάποιες ταινίες, μια από τις αγαπημένες μου είναι το 'Το Κύμα' του Γκάνζελ την είχα δει στο λύκειο και με καθήλωσε!

Στέκι : Δεν έχω κάποιο μαγαζί ή κάτι τέτοιο στέκι μου είναι όπου είμαι με αγαπημένα μου άτομα, στέκι για μένα είναι ένα παγκάκι που θα κάτσω με την φίλη μου που θα γελάσουμε και θα κλάψουμε.

Αξεσουάρ : Το ρολόι μου είτε είναι smart watch ή ένα ολόχρυσο με μεγάλο καντράν, απαραίτητο αξεσουάρ


Ταξίδι : Μου αρέσουν τα λίγο τροπικά ή και τα πολύ ιδιαίτερα μέρη. Θα ήθελα πολύ να πάω Μπαλί(τροπικό) και Ισλανδία(ιδιαίτερο).

Καλή και κακή συνήθεια : Καλή συνήθεια είναι να ανακυκλώνω μπουκάλια και καπάκια. Κακή συνήθεια η σοκολάτα... Μπορεί να ναι και καλή βέβαια…


Facebook name :
Σοφία Ίσσαρη

Instagram :Issari Sofia 



Σχόλια